Jak będzie wyglądała nasza współpraca w zakresie kupna?
⦁ Krok 1 : Zlecenie poszukiwania
Poszukiwanie możesz zlecić telefonicznie dzwoniąc pod numer tel.: +48 512 621 089 lub podczas wizyty w naszym biurze.
Określ dokładnie jakie kryteria powinna spełniać nieruchomość jakiej szukasz oraz jak zamierzasz finansować jej zakup.
Jeśli będziesz posiłkował się kredytem warto już na tym etapie zbadać swoją zdolność kredytową. Oszczędzi to wiele czasu i nieporozumień.
Skontaktujemy Cię się z naszym doradcą kredytowym który współpracuje z wieloma Bankami i zapytamy o możliwość sprawdzenia zdolności kredytowej .
⦁ Krok 2 : Podpisanie umowy pośrednictwa
Usługi pośrednictwa wymagają zawarcia umowy w formie pisemnej.
Umowa zawierana jest podczas Twojej wizyty w naszym biurze lub przy okazji pierwszej prezentacji. Umowa pośrednictwa określa nasze wynagrodzenie
oraz kiedy jest ono płatne. Dla Ciebie zaś jest gwarancją bezpiecznego zakupu i kompleksowej obsługi.
Jako biuro działające legalnie i od wielu już lat posiadamy ubezpieczenie które dodatkowo chroni Ciebie w przypadku zakupu nieruchomości posiadającej
wady prawne. Wynagrodzenie dla biura płatne jest dopiero w sytuacji gdy zdecydujesz się na zakup nieruchomości wskazanej przez nas. Sama prezentacja
nieruchomości nie obciąża Cię żadnymi kosztami.
Wynagrodzenie płatne jest w proporcjach : 50% przy umowie przedwstępnej sprzedaży, 50% przy umowie przyrzeczonej.
⦁ Krok 3 : Przedstawienie ofert spełniających Twoje kryteria
Na bieżąco będziesz otrzymywał oferty spełniające Twoje kryteria. Oferty przesyłane będą pocztą elektroniczną.
⦁ Krok 4 : Prezentacja nieruchomości & wskazanie adresowe
Gdy wybierzesz oferty które chcesz zobaczyć zorganizujemy ich prezentację w terminach dogodnych dla Ciebie.
Przed każdą prezentacją otrzymasz do pokwitowania wskazanie adresowe prezentowanych nieruchomości. Jest ono załącznikiem do umowy pośrednictwa,
która ma zastosowanie jedynie do tych nieruchomości których adresy zostały Tobie udostępnione przez Małgorzatę Rudek prowadzącą firmę pod nazwą
Nieruchomości MAGO Małgorzata Rudek.
Każda prezentacja odbywa się z naszym udziałem podczas której odpowiemy na pytania dotyczące prezentowanych nieruchomości.
⦁ Krok 5 : Umowa rezerwacyjna. Protokół uzgodnień
Po osiągnięciu porozumienia z sprzedającym zostanie podpisany protokół uzgodnień lub umowa rezerwacyjna. Oba te dokumenty mają na celu spisanie
wypracowanych warunków transakcji, które będą nadawały kształt przyszłej umowie przedwstępnej sprzedaży i umowie przyrzeczonej.
⦁ Krok 6 : Sprawdzenie nieruchomości
Zanim podpiszesz umowę przedwstępną sprzedaży lub umowę przyrzeczoną sprawdzimy wybraną nieruchomość pod względem prawnym i zbierzemy
niezbędne dokumenty do transakcji tak abyś nabył ją bez żadnych obciążeń i wolną od wad prawnych.
⦁ Krok 7 : Umowa przedwstępna sprzedaży
Jeśli z jakiegoś powodu nie jest możliwe zawarcie od razu umowy sprzedaży ( np. zakup będzie częściowo z kredytu ) podpisywana jest umowa przedwstępna.
Dopuszczalne są dwie formy : notarialna oraz cywilno-prawna. O różnicach pomiędzy tymi umowami i zakresie ich ochrony opowiemy szczegółowo na
spotkaniu, tak abyś mógł wybrać formę która będzie Tobie bardziej odpowiadała.
Z zawarciem umowy przedwstępnej wiąże się zazwyczaj konieczność wpłaty zadatku. Jego wielkość ustalana jest zawsze indywidualnie w drodze negocjacji z
sprzedającym. Na tym etapie następuje płatność wynagrodzenia dla biura w wysokości 50%.
⦁ Krok 8 : Kredyt hipoteczny
Jeśli finansujesz zakup z kredytu możemy pomóc w jego uzyskaniu. Współpracujemy z doradcami kredytowymi którzy maja wybór ofert wśród wielu
najlepszych Banków. W jednym miejscu załatwisz wszystkie formalności bez konieczności chodzenia od Banku do Banku. Otrzymasz ofertę kilku Banków i
wybierzesz najkorzystniejszą dla siebie.
⦁ Krok 9 : Umowa sprzedaży
Gdy obie strony transakcji są gotowe do zawarcia umowy sprzedaży następuje jej podpisanie w wybranej kancelarii notarialnej. Oczywiście jesteśmy przy
tym aby dopilnować że wszystko przebiegło zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i zadbać o odpowiednie zapisy w umowie.
Poinformujemy Cię również gdzie , w jakim terminie i z jakimi dokumentami powinieneś się udać po zakupie nieruchomości . Po podpisaniu umowy sprzedaży
następuje płatność pozostałej kwoty wynagrodzenia biura.
⦁ Krok 10 : Protokół przekazania
Uczestniczymy w przekazaniu nieruchomości. Sporządzamy niezbędne protokoły zawierające stany liczników oraz przygotowujemy odpowiednie wnioski
niezbędne do zawarcia umów z dostawcami mediów.
⦁ Krok 11 : Twoja opinia
Mamy nadzieję że będziemy mogli liczyć na Twoją opinię na jednym z naszych profili społecznościowych : facebook